Mapiranje marketinške skladnosti v času silovitih sprememb
Pridružite se nam na izobraževanju, kjer bomo skupaj raziskovali, kako pluti skozi hitro spreminjajočo se krajino marketinga in tehnologije ter ostati v skladu z evropsko zakonodajo. Gre že za četrti skupni dogodek v organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiše.
Pridružite se nam 11. februarja ob 12.00 v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A). Dogodek bo trajal od 12.00 do 16.00.
Dogodek se osredotoča na ključne spremembe in izzive, ki jih prinaša leto 2025. Med temami boste lahko prisluhnili:
- Pregledu najnovejših zakonodajnih in tehnoloških sprememb, ki vplivajo na marketing.
- Vodniku za marketinško skladnost: katere ključne elemente je treba imeti urejene.
- Primerom dobre prakse pri uvajanju rešitev za skladnost, vključno z implementacijo orodij za upravljanje podatkov in varnostjo podatkov v EU.
- Javno dostopnim orodjem, ki olajšajo skladnost z zakonodajnimi zahtevami.
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, članom DPO kluba in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.
Razkrivamo prve govorce
Z nami bodo:
- Jurij Žurej, Atlantic grupa d.d.
- Jerneja Faletič, vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi
- Urša Vuga, Direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi
- Tomaž Štucin, direktor, Squalomail >> Kaj zares pomeni, da so moji podatki v EU in kako lahko to preverim?
- Tanja Picek, DPO, Pro Plus / POP TV >> Didomi: Prednosti, slabosti in predvsem naše izkušnje
- Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
- Zoran Savin, IAB Slovenija
- Primož Govekar, Info hiša
Ob zaključku dogodka bomo izpostavili in nagradili najboljše prakse s področja digitalnih rešitev.
Skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiša.
Kako usklajena pa je vaša spletna s pravili zasebnosti?
Vabimo vas, da se prijavite na ekskluzivni BREZPLAČNI pregled vaše spletne strani in preverite, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Preverjali bomo skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost.
>>> KAJ PRIDOBITE? Pregled piškotov in sledilnih tehnologij na vaši strani, povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse na Marketing TOPX-u.
Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom 11. februarja. Rok za oddajo prijave je 31. januar 2025.