Prihodnost digitalnih storitev, trgov in zasebnosti
Vas zanima, kako se bo v luči številnih tehnoloških in regulatornih sprememb razvijal digitalni svet? Pridružite se nam na skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenije, Info hiše in Slovenske oglaševalske zbornice, na katerem bomo raziskovali prihodnost digitalnih trgov, storitev in zasebnosti.
Pridružite se nam 13. februarja ob 12.00 v Kristalni palači. Dogodek bo trajal od 12.00 do 16.30.
Leta 2024 se na področju digitalnih storitev obetajo prelomne spremembe. Te se bodo zgodile na presečišču sočasnega razvoja novih tehnologij ter postopnega umika uveljavljenih tehnoloških standardov, kot je ukinitev tretjeosebnih piškotkov. V ospredje prihaja regulacija razvoja in uporabe umetne inteligence, še bolj se poudarja spoštovanje zasebnosti in zaščita (osebnih) podatkov. O izzivih, ki jih prinašajo te spremembe, bodo govorili izjemni strokovnjaki.
Iz programa
Jaka Repanšek (RePublis, Oglaševalsko razsodišče): Vpliv Akta o digitalnih storitvah na digitalno oglaševanje
Bojana Pleterski (Info hiša): Vpliv zakonodaje s področja umetne inteligence na oglaševalske storitve.
Odvetnica mag. Rosana Lemut Strle: Uporaba javno dostopnih podatkov v praksi.
Aleš Popič (Spar Slovenija): Primer iz prakse o zero party podatkih.
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.
Kako usklajena pa je vaša spletna s pravili zasebnosti?
Vabimo vas, da se prijavite na ekskluzivni BREZPLAČNI pregled vaše spletne strani in preverite, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Preverjali bomo skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost.
>>> KAJ PRIDOBITE? Pregled piškotov in sledilnih tehnologij na vaši strani, povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse na Marketing TOPX-u.
Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom 13. februarja. Rok za oddajo prijave je 1. februar 2024.
Program
Zasebnost in izzivi znotraj obstoječih rešitev
Akt o digitalnih storitvah (DSA) in njegov vpliv na digitalno oglaševanje, Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
Akt o digitalnih storitvah (DSA) ima potencial, da močno vpliva na oglaševalsko industrijo, predvsem zaradi svojih določil o preglednosti in odgovornosti. Med drugim bo gotovo vplival na večjo preglednost in odgovornost spletnih platform, na omejitve glede ciljnega oglaševanja, na ukrepe proti dezinformacijam, varstvo podatkov in zasebnosti …
Kje ima zakonodaja na področju umetne inteligence tudi vpliv na oglaševalske storitve? Bojana Pleterski, Info hiša
Med področja uporabe umetne inteligence v marketingu lahko vsekakor štejemo analizo obnašanja strank z namenom profiliranja in prilagojene komunikacije, uporabo generativne UI pri ustvarjanju vsebine, uporabo chatbotov ipd. Kako bo Akt o umetni inteligenci vplival na ta področja?
Kako in kdaj lahko uporabimo javno dostopne podatke (kontakte)? Rosana Lemut Strle, strokovnjakinja za področje varstva osebnih podatkov
Kdaj vse smemo pošiljati direktno pošto? Na kakšne načine? Kje lahko pridobimo kontaktne podatke in kdaj jih lahko uporabimo? Imamo javno dostopne kontaktne podatke iz Ajpesa, z LinkedIna, s spletne strani … jih lahko zakonito obdelujemo? Kako in za kakšne namene? 93. člen ZVOP-2 in kje je meja za neposredno trženje?
Praktične rešitve in primeri
Kako pridobiti zero party podatke, jih uporabiti za prodajo ter jih spremeniti v first party podatke? Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev, Spar Slovenija
Kako v podjetju, ki ima več kot milijon aktivnih kartic zvestobe in ogromno first party podatkov le- te obogatiti z »mehkejšimi« podatki, s katerimi dobimo poglobljeni vpogled v potrebe strank? Spoznali bomo primer inovativne rešitve, ki s pomočjo AI orodij strankam ponuja uporabno vrednost, rešuje njihove težave in jim bogati življenja, v zameno pa s podjetjem v obojestransko korist prostovoljno delijo zero party podatke.
Podelitev nagrad za najbolj skladne spletne strani
Pripravili smo razpis za brezplačen pregled spletnih strani, v okviru katerega bodo strokovnjaki preverili, ali stran izpolnjuje zahteve zakonodaje o e-zasebnosti – skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost.
Na dogodku bomo naredili hitri pregled elementov, upoštevanih pri ocenjevanju spletnih strani in nekaj statističnih rezultatov. Razglasili bomo najboljše spletne strani in tudi zakaj so se tako dobro uvrstile. Za zaključek bo Primož Govekar iz Info hiše podelil praktične napotke za skladnost spletnih strani z e-zasebnostjo in kako se preverjanje skladnosti izvaja.
Skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica.